Mujë S. Berisha
SUNDIMTARI I RI DHE KUTIA MAGJIKE
Përmbledhje tregimesh për fëmijë
“Në kujtim të axhëve të mi - Gani, Tahir dhe Xhavit Z. Berisha, veteranë të arsimit, me ndjenjën e dashurisë, respektit dhe krenarisë së përjetshme.”
Shtëpia Botuese FAIK KONICA
PRISHTINË, 2016
Redaktor: Nazmi Rrahmani
Recensentë: Prof. Dr. Sc. Faik Shkodra Ramadan Musliu
Lektor:
Sulejman Dërmaku
Korrektor:
Gazmend T. Berisha
Realizimi kompjuterik:
Gazmend T. Berisha
Ballina dhe Ilustrimet:
Gazmend T. Berisha
U shtyp në shtypshkronjën:
PROGRAF-Prishtinë
Tirazhi:
500 copë
Katalogimi në botim - (CIP) Biblioteka Kombëtare e Kosovës "Pjetër Bogdani" 821.18-93-32
ISBN 978-9951-06-573-3 |
PËRMBAJTJA: | Fq. |
|
|
Rrezearta | 5 |
Me fat klasa e parë, Arbër Sokoli | 9 |
Rrushja, kompozitori dhe kënga | 15 |
Biblioteka e harruar | 19 |
Bliri, zogu dhe unë | 27 |
Sundimtari i ri dhe kutia magjike | 31 |
Gjaku nuk është ujë | 37 |
Paraja e vjetër | 41 |
Gëzimi i gjyshërve | 49 |
Kumritë dhe laraskat | 53 |
Hamiti | 59 |
Tregimi për Gesin dhe lodrat e tij | 65 |
Djaloshi që mblidhte kënaçe e këndonte | 69 |
Ketrit lazdrakë | 79 |
Rrëfimi për Balashin | 83 |
Tregimi për Pegazin | 87 |
Bishtcubeli | 93 |
Kali, gomari dhe atkina | 99 |
Si u përjashtua Korbi nga kori i shpendëve | 101 |
* * *
TREGIME ME ARRITJE ARTISTIKE, EDUKATIVE DHE ARSIMORE PËR FËMIJË
Mujë S. Berisha në vëllimin më të ri me tregime “Sundimtari i ri dhe kutia magjike” (20 tregime), të cilat vijnë nga motive nga më të ndryshmet që lidhen me botën e fëmijëve dhe mjedisin në të cilin jetojnë, zhvillohen dhe formohen si qenie të reja – formim që lidhet me përgatitjen e tyre për të përballuar situata të vështira jetësore. Shtrirjet kompozicionale dhe mozaiku i ngjarjeve nga autori janë dhënë me kriter arti e me përjetime shpirtërore artistike, ku elementet e bollshme didaktike, edukative, argëtuese e njohëse, si dhe bashkëbisedimi i gjallë ndërmjet fëmijëve e të rriturve – bëjnë që tregimet të lexohen me endje e kënaqësi shpirtërore. Nga përmbajtja e tregimeve lexuesi kupton fantazinë e ndezur të fëmijëve dhe falë kësaj fantazie arrin të zhbirojë atje ku nuk do të shkojë mendja e të rriturve... Tregimet përshkohen me ide, mesazhe, imazhe e detaje, si dhe me mjete shprehëse artistike të cilat përcillen te fëmijët përmes shembujve konkret në bisedat e gjalla midis personazheve, duke ruajtur njëkohësisht unitetin ideo-artistik të tregimeve. Bisedat e tilla me fëmijët dhe ballafaqimi i tyre me zhvillimet e ngjarjeve shtojnë vlerat ideo-edukative dhe ideo-artistike...
Njohja e proceseve psikike, e jetës së fëmijëve si dhe e kategorive estetike, si: së bukurës, së shëmtuarës, së ulëtës dhe së madhërishmes; të menduarit krijues, imagjinatën e bujshme, të folurit dhe karakteret e fëmijëve – të gjitha këto vënë në dijeni se autori në tregime i është përmbajtur kriterit filozofik, që lidhet me motive fëmijërore, se “Përvetësimi estetik i realitetit është jo vetëm proces i pasqyrimit të realitetit (njohjes konkrete të botës reale të fëmijëve), por njëkohësisht edhe proces i vlerësimit estetik të tij”... |
Prof. Dr. Sc. Faik Shkodra |
|
No comments:
Post a Comment